LejeperiodeLejeperiode er som udgangspunkt 4 dage, hvis der ønskes en længere lejeperiode, så kontakt os forud for lejeperioden på info@MajRotates.dk eller på telefon 38200610 (eller besøg os i Showroomet i vores åbningstid eller i et aftalt tidsrum)FortrydelsesretFortryder du din booking har du 14 dage til at meddele os dette. De 14 dage starter fra den dag, du har reserveret og betalt for varen. Skriv til info@MajRotates.dk, hvis du skulle fortryde. Fortryder du i perioden efter de 14 dage, refunderes kun 50% af beløbet. Varens stand, når du sender den returPletter samt mindre skader, der kan repareres, hæfter du ikke for. Du hæfter kun for skader, som ikke kan bringes i orden igen, feks cigaret-brændemærker o.lign.Hvis du skulle fortryde lejen når du har modtaget det lejede item, så har du mulighed for at returnerer det indenfor 24 timer i ubrugt stand, hvorefter du vil modtage et gavekort på 50% af lejeprisen. Efter de 24 timer vil det desværre ikke være muligt, at modtage denne serviceReturneringsfristSåfremt du ikke overholder vores returneringsfrist, som er mandagen efter du har modtaget dit lejede item inden kl. 10.00 til en pakkeshop, så vil der blive opkrævet et gebyr på 200 kr. pr. overskredet dag.
Det er derfor vigtigt, at itemet bliver returneret på den eksakte dato. Hvis du mod al forventning ikke returnerer det lejede item, vil vi sende en faktura på det lejede items nyprisFragt og returfragtVi sender alle items inkl. fragt når du lave en ordre på vores shop (vi benytter KUN TIL PAKKESHOP) og til dette og du vil modtage en kode (hvis du har valgt DAO) du blot skal skrive på din pakke når du indleverer eller en returlabel, så klarer vi og indleveringsstedet restenReturpakken sendes til:MajRotates
Havnevej 9
4300 HolbækVi leverer desværre ikke til udlandet (gælder også Færøerne og Grønland)Priser og momsAlle priser er i danske kroner (DKK) og inkl. moms og afgifter.BetalingVi modtager bestalling med følgende korttyper: Visa-dankort, dankort og mastercard og MobilePay. Ved udvidet lejeperiode, vil du modtage en faktura forud for lejeperioden, hvor der skal betales til MajLilleskov registrerings- og kontonummer.Modtagelse af dit lejede item (-s)Alle items er som udgangspunkt per-loved, og der kan derfor være små synlige brugstegn såsom løse tråde. Skulle dit lejede stand mod din forventning ikke leve op til standen bedes du henvende dig på mail til: info@majlilleskov.dkAfhentning/AfleveringVi har vores showroom i Holbækvej første sal på Maskinværkstedet, hvor vi har begrænset åbningstid - se mere her (link) Her kan du prøve tøjet, da vi har indrettet os som en fysisk butik med alt, som hører til (og et lille glas bobler m.m.)Alle items er klar på den ønskede dato fra kl. 10.00 - ønsker du at afhente det før, bedes du skrive til info@MajRotates.dkHar du valgt at itemet skal returneres på adressen, så har du i ordrebekræftelsen fået informationer omkring detteAfhentning/aflevering skal ske på adressen mellem kl. 10.00 – 14.00 på følgende adresse:Havnevej 94300 HolbækItemets stand Skulle varen mod forventning ikke leve op til din forventninger - er der synlige fejl eller mangler, så bedes du henvende dig til info@majlilleskov.dk, og så finder vi selvfølgelig en løsning. Vi tjekker alt igennem inden afsendelse og alt komme direkte fra renseriet og evt. skrædderen, så der bør ikke være noget, der ikke er tjekket, fikset og udbedret, men vi er også kune mennesker og der kan ske fejl om end vi bestræber os på, at alt er 100% i orden.TilbagebetalingHvis der mod forventning skulle være en skade på det lejede item, så skal du straks kontakte os og sende det retur til os efter forudgående aftale. Herefter vil vi tilbagebetale den lejeprisen du har betalt. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.Det forventes, at alle items behandles med respekt og som, hvis det var dit eget. Mister du det lejede item så har du som lejer har du det fulde ansvar for itemet fra du har taget det i din varetægt indtil det leveres tilbage. Skulle det ske, at du mister itemet eller beskadiger itemet i en sådanne grad, at det ikke kan repareres eller renses, så det fremstår som i samme stand som du har modtage det, så vil du blive opkrævet itemets erstatningspris, der svarer til nyprisen minus 50%. Nyprisen er oplyst på alle items, da vi udlejer aktuelle kollektioner og ikke tidligere kollektionerKlagemulighederEn klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@majrotates.dk
Havnevej 9
4300 HolbækVi leverer desværre ikke til udlandet (gælder også Færøerne og Grønland)Priser og momsAlle priser er i danske kroner (DKK) og inkl. moms og afgifter.BetalingVi modtager bestalling med følgende korttyper: Visa-dankort, dankort og mastercard og MobilePay. Ved udvidet lejeperiode, vil du modtage en faktura forud for lejeperioden, hvor der skal betales til MajLilleskov registrerings- og kontonummer.Modtagelse af dit lejede item (-s)Alle items er som udgangspunkt per-loved, og der kan derfor være små synlige brugstegn såsom løse tråde. Skulle dit lejede stand mod din forventning ikke leve op til standen bedes du henvende dig på mail til: info@majlilleskov.dkAfhentning/AfleveringVi har vores showroom i Holbækvej første sal på Maskinværkstedet, hvor vi har begrænset åbningstid - se mere her (link) Her kan du prøve tøjet, da vi har indrettet os som en fysisk butik med alt, som hører til (og et lille glas bobler m.m.)Alle items er klar på den ønskede dato fra kl. 10.00 - ønsker du at afhente det før, bedes du skrive til info@MajRotates.dkHar du valgt at itemet skal returneres på adressen, så har du i ordrebekræftelsen fået informationer omkring detteAfhentning/aflevering skal ske på adressen mellem kl. 10.00 – 14.00 på følgende adresse:Havnevej 94300 HolbækItemets stand Skulle varen mod forventning ikke leve op til din forventninger - er der synlige fejl eller mangler, så bedes du henvende dig til info@majlilleskov.dk, og så finder vi selvfølgelig en løsning. Vi tjekker alt igennem inden afsendelse og alt komme direkte fra renseriet og evt. skrædderen, så der bør ikke være noget, der ikke er tjekket, fikset og udbedret, men vi er også kune mennesker og der kan ske fejl om end vi bestræber os på, at alt er 100% i orden.TilbagebetalingHvis der mod forventning skulle være en skade på det lejede item, så skal du straks kontakte os og sende det retur til os efter forudgående aftale. Herefter vil vi tilbagebetale den lejeprisen du har betalt. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.Det forventes, at alle items behandles med respekt og som, hvis det var dit eget. Mister du det lejede item så har du som lejer har du det fulde ansvar for itemet fra du har taget det i din varetægt indtil det leveres tilbage. Skulle det ske, at du mister itemet eller beskadiger itemet i en sådanne grad, at det ikke kan repareres eller renses, så det fremstår som i samme stand som du har modtage det, så vil du blive opkrævet itemets erstatningspris, der svarer til nyprisen minus 50%. Nyprisen er oplyst på alle items, da vi udlejer aktuelle kollektioner og ikke tidligere kollektionerKlagemulighederEn klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@majrotates.dk